Fy vad trött jag är

I dag har jag varit riktigt trött, men det går ju över snart. Våran hund har pipit och "pratat" nästan hela dagen idag. Hon löper ju så hon har förmodligen mensvärk........hon har varit väldigt billig idag i allafall.

Åkte och handlade på förmiddagen sen har jag bara pluggat teori, kommer att spy på teorin snart. Har ett par tester kvar sen ska jag boka tid.

Carro ska jobba på Hammarby matchen ikväll och Terese ska snart på sin träning.

Pappa har fått svar på den senaste röntgen, cancern har spridit sig ytterliggare till bröstbenen, ryggen, ländrygg och lårben. På torsdag ska läkaren ringa igen och lämna en tid för strålning mot smärtan.

Nu ska jag trycka näsan i teoriboken ett par timmar till så det kanske blir ett slut på det här snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig att du snart kan boka tid så vi kan ut och åka i din bil!

Tänker på din pappa också!



Kram Susanne

2009-05-06 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0