1 maj välkommen

Jaha då är det maj, snart är det semester ( för vissa i allafall).  Carro hade sin mösspåtagning i går, hon hade tydligen riktigt roligt för hon har fortfarande inte kommit hem..........haha. Fick ta i henne för en stund sedan. Hon lever och mår bra tack och lov.

Terese är med sin pappa och en kompis på landet. Hon ringde mig på eftermiddagen och talade om att dom hade badat i Mälaren, dom  kan inte vara kloka. Det är ju svinkallt i vattnet.

På förmiddagen så monterade Sami in min nya bilstereo i min bil.

Vid 2 tiden åkte vi (jag körde) till svärmor i Sigtuna, vi skulle bara fika där men blev kvar över en jätte god middag.

I morgon ska jag till bilskolan klockan 9.30 för att gå kursen Riskettan. Hoppas i allafall att den blir av, jag såg på nummervisaren när vi kom hem att bolskolan hade ringt kl 19.20.......dom har ju iof mitt mobilnummer så dom borde ju ha ringt dit om det skulle vara nåt viktigt. Jaja jag åker dit så får jag väl se hur det blir.

Jag ska försöka åka förbi mamma och pappa också jag ska kolla igenom deras fotoalbum, måste ju hitta några "fina" kort på Carro till studenten.


Sami står just nu nere i sin "verkstad" och filar på sin GPS hållare till hojen så jag sitter här helt själv, ska nog hoppa i säng snart.

 Snart ser det ut så här! Underbart!!!!




Kommentarer
Postat av: Ylva

Är det den 29 maj som gäller för Carro? Vilken tid och plats? Vet du vad hon skulle vilja ha i studentpresent?



Kram Ylva

2009-05-03 @ 08:28:59
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0