Trött, trött och så är jag trött

Jag är otroligt trött idag. Det blev inte så många timmar sammanhängande sömn i natt. Sami och jag gick och la oss vid 12-tiden och strax efter det ringer Carro och ber mig komma ut med mitt visakort. Ok, sagt och gjort det var ju bara klä på sig och gå ut i kylan för att lösa ut fröken från taxi´n. Lösa och lösa, hon har ju pengar på sitt konto men taxi020 tar inte electron kort vilket Carro har.

Efter den utflykten var det lite svårt att somna om, sista  gången jag kollade på klockan var den 02.37. Vaknade igen klockan 5 när Sami skulle upp. Jag passade på att gå på toa och sen krypa ner i sängen igen. Efter mycket om och men så somnade jag om igen. När jag vaknade igen var klockan 08.30, då insåg jag snabbt att det var lika bra att gå upp.

Terese var snäll och gick ut med hunden på morgonrundan.

Efter frukost och fika gick jag och Terese till Morfar. Han satt och åt när vi kom. När han var klar satte vi honom i rullstolen och gick ut i friska luften. Vi gick en stund utomhus innan han började klaga på att han frös. Vi gick även ett par varv inne i SKHLM.

Terese "svek" mig för en kompis så jag och morfar gick upp till honom och fikade. Vi satt och "pratade" nån timme innan det var dags för mig att röra mig hem igen.

Carro har dragit iväg på korgen med sina jobbarkompisar. 

Om 1 1/2 timma landar Sami på svensk mark igen.

 

Kommentarer
Postat av: Din dotter

Men jag sa ju att jag skulle möta carro och vara med henne i centrum.. Och var glad att jag köpte Ben & Jerry och blåbärssoppa till dig, jag räddade din kväll.. så vad glad :D

2009-03-28 @ 21:24:26
URL: http://tessiiesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0