Nu börjar sommaren

I dag är det 1 Juni, det borde ju betyda att sommaren är här. I dag har det varit riktigt varmt, det är ju synd att man är så dum att man klagar så fort det blir varmt. Kanske beror det på att värmen kommer så fort,man hinner ju inte vänja sig.

I går tog Sami och jag en tur med motorcykeln, vi åkte ut till Rullebo och hälsade på svärmor i husvagnen. Det var en liten trevlig tur.


Eftersom det var Mors Dag i går så fick jag bestämma vad/vart vi skulle äta så vi åkte till Thai stället i Kurvan och satt ute och åt jättegott.

Jag fick ett Mors Dags sms från Terese i Turkiet och av Carro fick jag nya trädgårdshandskar och en kaffemugg med texten "Världens Bästa Mamma", dom är underbara mina tjejer.

I dag gick Carro och jag till SKHLM och käkade lunch, vi passade även på att köpa ett par varsinna skor. Carro köpte lite kläder eftersom hon ska på Saras student på fredag och Mickes 20 års fest på lördag.

 Söta Sara.

Terese skickade lite flera sms igår och talade om att hon hade badat i havet flera gånger och att hon hade bränt sig skapligt. Enligt hennes mentor/lärare så var inte Terese den som bränt sig värst i klassen i alla fall. Det verkar som att dom har det bra ändå, i dag skulle dom tydligen åka till en större strand.

I morgon ska mamma och pappa försöka åka ner till Birka terminalen och boka en dygnskryssning, dom behöver verkligen komma bort lite.

Min underbara Pappa och Mamma (på sidorna) I mitten kramar Carro sin pappa.

Just nu sitter jag här hemma helt själv med hunden, min kära man är ute och åker hoj med en jobbarkompis. Han borde nog komma hem snart.

Jag passade även på att klippa mig idag när vi var i SKHLM, riktigt bra blev det. Synd bara att jag inte kan stå och föna håret så som frisören gjorde men jag ska nog lösa det med.

Nu ska jag kolla klart på Jordan Rättsläkaren.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Såklart att vi glömde något! :-)

2009-06-02 @ 10:50:59
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: Sara

snart får jag också ta det stora steget ut i vuxen världen ^^ jag och carro som har längtat då :P

2009-06-03 @ 23:36:48
URL: http://saraevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0