Mitt i veckan

Nu har även Terese fått sommarlov. Både jag och Rikard (tjejernas pappa) va med i går i skolan. Vädret var ju inte det roligaste men det kom inte så mycket regn bara lite dugg. Killarna i Terese´s klass var så fina, dom flesta hade kostym på sig.

Å vilket grinkalas det blev i matsalen under betygsutdelningen, Monica (mentorn/läraren) va alldeles rödgråten. Jag tror att det bara var Terese som inte grinade, hon sa själv att hon inte riktigt hade fattat att hon slutade 9:an och trodde att det kanske skulle komma senade.

Jag skulle på möte med jobbet, FK och nån annan tant, det mötet vat inte roligt.Jag blir bara så jävla förbannad när dom ska sparka på en som redan ligger. Men men det är ju det dom är bäst på.
Ska fan dit och handla massor innan det är försent.

Efter mötet gick jag och köpte en ny mobil till mig, det blev en Nokia 5800 XpressMusic den som är blå. Sami har ju en likadan fast han har den röda. Jag fattar inte någonting av hur den funkar. Jag måste läsa instruktionsboken snart.

Terese åkte iväg till sin kille Daniel igår. Han bor i Molkom, så det blev buss från Cityterminalen till Karlstad där skulle han hämta henne med bil. Hon hörde av sig några gången under resans gång. Fram kom hon i allafall efter 4 timmar på bussen och hem kommer hon på tisdag kväll.

Nu ska jag snart gå ut med hunden (om inte Carro gör det) sen är det dags att fixa middagen.

I dag kom förresten skattepengarna, jippi jippi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0