Usch vilken dag

Dagen idag har varit en riktig "off" dag. Vi har i princip legat på soffan hela dagen. Vädret har ju inte varit nån höjdare heller. Värken har ju också funnits där.
I bland ärdet riktigt skönt att bara få vara så där slö och tråkig. Vi har ju trots allt semester.

I går åt vi nog världens godaste middag, det blev tonfiskfilé. Vilken upplevelse, det var bland det godaste jag har ätit.
Det blev en filé kvar till Terese som hon fick idag. Under middagen frågade Sami henne om det var gott, svaret han fick var: TYST JAG ÄTER........hon såg lyrisk ut när hon åt.

Efter maten igår oljade vi in altanen så nu är den jättefin.

Jag chattade lite med mamma för en stund sedan och pappa har jätteont, han är ju så himla envis. Han vill inte ringa ASIH så dom kommer och ger honom en spruta utan han tycker att han klarar sig med sina morfin tabletter.

I morgon börjar Terese jobba igen, även Carro jobbar. Sami hoppas på bättre väder så han kan ut och åka hoj.

På onsdag ska vi i allafall till morfar och gratulera honom, han fyller ju 93 år.

Nu har Sami satt på en film så jag ska kolla påden innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0