Välkommen år 2009

Nytt år och nya möjligheter. I dag har det varit en riktig "innedag". Blev förvånad när jag vaknade i dag och kollade på klockan och den visade 11.30. Oj oj det var länge sedan vi sov så länge, vi gick ju och la oss vid halv 1.

Terese skickade sms 03.30 och talade om att dom var på väg hem dit där dom skulle sova. Hon missade 12 slaget för då satt dom på en buss. Haha

Det är tur att vi vuxna sköter oss (nu iallafall)

Dagen i dag annars har vi spenderat i soffan framför tv´n.

Carro och Jonas kom hit precis och ville ha mat, kanske lite fyllehungriga tror jag. Dom ska visst sova här inatt.

I morgon blir det tidig uppstigning eftersom vi ska ringa Direktmöbler och kolla om "våran" soffa finns kvar. Det känns som jag tjatar en hel del men jag vill verkligen ha den.

Nu ska jag vara lite social med bakisbarnen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0