Torsdag eftermiddag

I dag är det bra med Terese hon sov massor igår. I dag har hon ätit bananer, yogurt, pizzabit och chokladboll.

Hon har varit snäll och gått med hunden, nu följde hon med Carro till bussen. Vi får se om det blir skola för henne imorgon eller om hon blir hemma.

Sami är på jobbet, även han mår bättre.
 Jag har fortfarande fruktansvärt ont, måste ligga på min spikmatta i kväll. Har inte gjort det på 2 dagar.

Om en liten stund ska jag börja med maten, det serverar renskav med hemlagad potatismos.

Jag fick precis ett samtal från M i Jämtland, hon ville veta hur många grader vi har ute här. När jag talade om att i morse hade vi -10 och nu -3.3 och snö så skrattade hon väldigt hjärtligt. I går kväll hade dom haft -15 och nu var det +5.5. Snacka om upp och nervända världen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0