Snöig måndag

I går skjutsade vi ju Carro och Fanny till Tullinge eftersom Carro hade träning.  Min bror och Oliver åkte dit och hämtade tjejerna.

Dom var här ett tag och fikade och passade på att busa en hel del. Oliver ville att jag skulle följa med hem till Rosersberg. Jag hoppade över det, vi kommer ju att träffas på fredag för då fyller ju mamma år.

Sami är hemma i dag också, jag tror att han har åkt på influensan, han snorar, nyser, hostar och har fruktansvärt ont i "skinnet". Det verkar som han har feber som kommer och går. Skulle tro att han blir hemma i morgon också.

Vi åkte i allafall och handlade förut, när vi kom hem var han helt slut.

I morgon ska pappa på provtagning och på onsdag är det cellgifter igen om proverna är bra.

Nu ska jag börja laga middagen, i dag serveras laxpuddning.


Kommentarer
Postat av: Sari

Önskar er en bra Onsdag med allt vad dagen har att erbjuda...

Tack för att du besöker oss då o då:o))Kram fina du/Sari

2009-01-21 @ 09:00:54
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0