Regn regn regn usch......

I går var Carro och jag i Skärholmen och köpte present till mamma, det blev 30 tulpaner och en fin vas.

Carro handlade lite kläder och jag köpte en ny väska.
Vi gick upp till morfar en sväng och hälsade på honom. Han pratar "lite" bättre nu men det är ändå som "kyss Karlsson" . Han svarar konstigt när man frågar något. Nästa vecka ska han tydligen träffa logopeden.

Sami och jag åkte till mamma och pappa på kalas. Vi fick jättegoda pajer och sallad. Brorsan, Jana, Oliver och Fanny kom lite senare. Dom har ju lite resväg från Rosersberg till Vårberg. Oliver var lite dålig, han hade haft feber hela veckan och var förkyld. Han hade förmodligen ögoninflammation också fasters älskling. Fanny mådde bra i alla fall.

Halv 9 i morse kom Robban hit och hämtade Sami, dom skulle gå på Hojmässan. Jag trodde att dom skulle vara borta hela dagen men dom var hemma igen redan klockan 1. Ett nytt ryggskydd var det ända Sami köpte.

Carro jobbar på Flottsbro idag, kanske inte det roligaste vädret att jobba i. Hon skulle visst vara i liften, hon lär vara skapligt blöt när hon slutar.

Terese har också jobbat, hon har jobbat på Vårbergs sjukhem/sjukhus genom Ung Omsorg.

Nu har vi hunnit äta middag och slänger ett öga lite då och då på bandy semifinalen som Sverige just nu leder med 7-3. Just nu lutar det starkt åt att Sverige spelar final i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0