Förkylt var det här......

Sami började jobba i dag efter 2 veckors ledigt. Det var en liten "mjukstart" med inventering, dock blev det en heldag för hans del.

Min älskade man kom hem och var/är förkyld förmodligen har han feber också. Jag känner mig också lite konstig, fryser, ögonen svider och näsan rinner. Kanske får jag min första förkylning på snart 4 år. Annars kanske jag mår så här pga min fibro och att det är minus 10-15 grader ute. Vi får se hur det är i morgon.

Terese har kommit hem nu, hon har ju varit hos sin pappa några dagar nu och hjälpt till och jobbat på nån fotbollsturnering.

Jag var hos morfar i dag, det verkade som han hade haft Stockholms blodbad. Det var blod på rullatorn, diskbänken, kylskåpsdörren. Jag hittade ett sår på ena fingret och ett litet skär/rivsår på överläppen. Mamma trodde att det kanske var så att han hade försökt att raka sig med hyvel. Jag frågade honom om han gjort illa sig men han sa NEJ.

Det är så jobbigt att vara där när man ser hur han kämpar för att få fram det han vill säga men inte lyckas. Han svär så himla mycket nu, det skulle i och för sig jag ocksågöra om jag inte kunde göra mig förstådd.

Pappa var ju på SÖS i dag på provtagning och läkarbesök. Proverna var väl ok, PSA´t hade gått upp igen. Han får sin cellgiftbehandling på onsdag som planerat. Läkaren skulle skicka nån remiss eftersom pappa har så ont i benen, läkaren trodde att det kunde vara nån nervskada.

I morgon är det en ledig dag igen innan allvaret börjar på riktigt.
Carro börjar skolan på onsdag, Terese börjar på torsdag med praktik.

Nu ska jag kolla på CSI NY sen senare ska vi kolla på Dakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0