Långfredag hela dagen idag

I morse vaknade jag av att Carro hällde upp mat till hunden så då passade jag på att kliva upp.   Det blev frukost och kaffe och lite morgontv.
Vid 10 tiden vaknade min kära man och kom upp. Terese vaknade ännu senare.

När klockan var 13.30 så gick jag till SKHLM för att först köpa lite blommor till mamma och pappa. Jag kom upp till morfar strax före 14. Han var sååå fin när han satt i fåtöljen och väntade på mig. Min lilla morfar hade satt på sig ljusa finbyxor, vit skjorta och slips.

Färdtjänst bussen skulle komma klockan 15 så vi passade på att gå/rulla ner för att sitta i solen en stund. Precis när vi kom ner kom bussen, en halvtimme för tidigt. Morfar blev fastspänd och vi startade resan mot Vårberg.

Vi kom fram samtidigt som Terese kom på moppen och Sami kom gående med hunden.

Maten som vi fick var som vanligt otroligt god.
Sami fick en ny kompis, Oliver va på honom hela tiden dom två busade som sjutton.

Klockan 19 var det dags att åka hem med morfar.  Terese skjutsade en kompis på moppen till SKHLM och väntade på mig när jag kom ner såjag fick köra hem. Jag vägrar sitta bakpå när nån av tjejerna kör.

Nu har Terese gått ut på promenad med en kompis, Sami och jag sitter/ligger med datorerna samtidigt som vi kollar på tv.

Vad som händer i morgon har jag ingen aning om ännu, hoppas i alla fall på bra väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0