Halkbanan är avklarad

I dag körde jag halkbanan. Det var skitkul. Vi snurrade en hel del, jag som inte ens gillar karusellerna på grönan.

Vi var 3 st elever per bil, den ena killen i "min" bil kom från Afganistan. Pluggade svenska på Tekniska Högskolan sa han, kanske men vilken nöt bakom ratten. Vi skulle köra uppi 70 km/h och nita när läraren sa till "nöten" kom upp i 40km/h,efter 4-5 försök fick läraren nog och frågade honom varför han inte körde i den hastigheten som han sa till om. Killens svar blev att det var fel på växlarna, han försökte köra Ecodriving.........

När det var tid för "halkan" så blev han jätterädd, han tyckte det var väldigt läskigt.

Till slut gick det bra i allafall. Haklbanan är så himla roligt, det är nästan det roligaste på hela utbildningen.

I morgon ska jag åka till bilskolan och beställa tid för "risk 1:an" sen är det dags för den stora FINALEN.

Just nu är Carro och jobbar på derbyt Hammarby-Djurgården ställningen är 1-1 nu men Hammarby har ju fått ett solklart mål bortdömt.

På onsdag ska pappa till Huddinge Sjukhus på kontroll och på kvällen är det styrelsemöte här hemma.Jag måste komma på nåt som familjen kan göra under tiden, eller i allafall Sami och hunden.

Nu ska jag kolla klart på CSI.

 

UPDATE: HAMMARBY VANN MED 3-1 !!!!!!!!   YES

Kommentarer
Postat av: Daniel

Halkbana? det var eb tid sen.. men visst e det KUUUUL!!

2009-04-21 @ 11:00:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0