Övningskörning och Idol

I dag har Terese varit hemma från skolan eftersom hon är totalt genomförkyld. Dom hade ½ idrottsdag nere på Sätrabadet. Vi tog en tur med moppen dit så lärarna fick "kolla" henne lite. Vi blev hemskickade ganska omgående.

På vägen hem åkte vi bara in en snabbis till Skärholmen för lite mathandling.

Resten av dagen har jag suttit i soffan och lyssnat på en snorande och nysande Terese.

Carro hade med sig Petra hem efter skolan och dom spelade RockBand.
När Sami kom hem käkade vi som vanligt middag och fikade sen var vi ute och körde i ca 1 timme.

Jag börjar faktiskt bli riktigt duktig om jag får säga det själv. Fast något som är jävligt tråkigt är att köra på motorvägen, vanlig landsvägskörning är ju helt klart mycket roligare.

Ska gå ner till bilskolan någon dag snart och boka en tid med dom och köpa körhäftet.

Nu sitter jag och Carro och kollar på Idol, mycket roliga människor som söker.

Sami och Terese bastar just nu, Terese försöker bli av med sitt snor.
Snart ska vi kolla på "Ven kan slå Filip & Fredrik".

I morgon ska pappa få sin cellgiftbehandling och på torsdag ska har på röntgen.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Meddela gärna mig om du kör i Västerort, då ska jag hålla mig inne!!

:)

2008-09-17 @ 09:26:16
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0