Ännu en ny dag

I morse gick jag upp vid 7 tiden eftersom min kära vän har en förmåga att ringa kl 8 varje morgon nu i ett par dagar. Men idag ringde hon inte.

Jag ringde i alla fall till länsstyrelsen idag och kollade när vi skulle få handledarpapprena. Killen jag pratade med sa att det tydligen hade fastnat någonstans men han fixade allt under tiden vi pratade. Så om 2 arbetsdagar kommer breven med posten som vi har väntat på.

Jag åkte och handlade för en stund sedan så nu har jag ätit lunch.

Pappa var och tog nya prover i morse, hoppas dom är bra den här gången så han får sin cellgiftbehandling i morgon.

Nu vill min hund gå ut på en promenad.

Kommentarer
Postat av: sari

tack för titten i vår blogg.trevligt

Ha en underbar kväll

Sari

2008-09-02 @ 19:14:52
URL: http://pontusnershed.se
Postat av: Ylva

Danmark var kul! Läs mer på min blogg. Även om det fanns mängder med alkohol så höll jag mig lugn och blev bara salongsberusad.

2008-09-02 @ 22:10:19
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0