Ont ont ont och fruktansvärt trött

I dag har det återigen varit en jobbig dag med mycket värk. Det blir en tidig kväll i dag.

Terese åkte till sin pappa och ska sova där i natt. Carro jobbar på DIF's hockeymatch, det verkar inte som det gått speciellt bra. Men huvudsaken är ju att hon tjänar pengar.

Just nu sitter jag och kollar på Bröstcancergalan, det är ju jättebra att det samlas in pengar till forskningen. Men varför inte bara ha EN cancergala och sen del ut pengarna till olika områden inom forskningen. Det finns ju tex ingen TV sänd prostatacancergala.
Nog om detta pengarna behövs ju i vilket fall som helst.

I morgon fyller en kompis till mig 40 år, ska åka till henne på torsdag och gratta henne och samtidigt kolla in nya lägenheten.

Det börjar bli riktigt kallt ute, kollade för en stund sedan och då var det +0,2, Sami sa att det var tjock is på bilrutorna i morse. Jag har ju tur som har min bil i garaget. Haha

Nu ska jag ta min värk och lägga mig. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0