Trött

Det är fortfarande tidigt på morgonen, klockan är ju bara 7.40 men jag är så fruktansvärt trött. Nu när jag sitter och kollar lite på Nyhetsmorgon så känner jag att ögonlocken håller på att gå igen.

Det är länge sedan jag var så här trött, det känns som det kommer att bli en jobbig dag.

Det ser ut som det kommer att bli bra väder idag så jag ska nog klippa gräsmattorna både upe och nere.

I går åkte vi till Onoff och köpte en kaffemaskin så nu blir det latte så det räcker och blir över.

Vi åkte och hämtade Carro som var hos Andreas igår kväll, passade på att fika med hans föräldrar. Det var trevligt, dom är jättehärliga.

Passade på att kika lite på lägenheten som tjejernas pappa ska flytta till, det är ju krypavstånd från Andreas............
Uteplatsen såg ju jättefin och stor ut. Det blir nog bra när det blir klart.

Nej det är nog dags för en till kopp kaffe om jag inte ska somna här.

Hörs lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0