Torsdag morgon

Jaha då har Terese åkt till skolan och Sami till jobbet. Carro ligger och sover, hon ska ju på student utspring idag och då måste man kanske vara utvilad.

I dag kommer Sami hem med en lånad bil med dragkrok så direkt efter vi har ätit middag bär det av till K-Rauta för nu är det dags att handla hem virke så vi kan börja bygga altanen.

Nu är det riktigt bra väder och det skulle tydligen hålla i sig ett tag, jätteskönt.

Jag har lite ont i halsen idag och så kliar det i näsan och ögonen. Vet inte om det  är förkylning eller allergi, när jag tagit nässpray blir det faktiskt lite bättre. Jag får väl kolla upp det så småningom.

Nu ska jag sätta på en tvättmaskin.

Hoppas ni får en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Underbart med sol igen! På kontoret lyser sällan solen men i morgon är jag ledig (dagis stängt) och då tänkte jag sitta i solstolen.

Ha en bra helg!

Kram Ylva

2008-05-29 @ 12:42:35
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0