Tisdag mitt på dagen

I dag är det en sån lite jobbig dag, mår halv konstigt. Jag vet varför och det kommer snart gå över.

I morse åkte Terese och jag till centrum och handlade, där träffade vi mamma och pappa som var på väg till SÖS för provtagning och läkarbesök.

Efter handlingen skjutsade jag Terese till skolan.

När jag kom hem passade jag på att äta lite innan Zita fick sin promenad.

Mamma ringde precis, dom hade kommit hem från sjukhuset. Pappas prover var bra, ingen feber trots förkylningen så han kommer att få sin 9:e cellgiftbehandling i morgon som planerat. Va skönt.

Carro har idrottsdag idag, hon skulle spela golf............... synd att hon inte fick med sig nån kamera, det hade varit kul att se.

Resten av dagen i dag tänker jag inte göra något förutom laga middag och promenera med hunden.

Jag tar nya tag tills i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Krya på dig!

2008-05-13 @ 16:30:11
Postat av: susanne

Hej Anette!
Man måste ha sådana dagar ibland...
Var rädd om dig...

Kram Susanne

2008-05-13 @ 19:39:49
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0