Solig Onsdag

I morse skjutsade jag Terese till skolan sen åkte jag upp till mamma och pappa en stund.  Efter en liten pratstund åkte jag och handlade. I dag blir det pastasallad till middag.

Jag ska med Carro till läkaren i dag kl 15.30.

I kväll ska Carro jobba som publikvärd/vakt åt HAMMARBY IF vid derbyt mot Djurgården. HAHA Carro som är Djurgårdare vem vet hon kanske blir omvänd. Det vore väl nåt Ylva??!!!!!!!!!!!!!

Nej det är ju "bara ett jobb".

Jag börjar undra om jag har blivit allergisk eller om jag är förkyld, det kliar i näsan och svider som fan i ögonen. Kanske måste kolla upp det.

Nej nu ska jag gå ut i solen en stund.
 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hon kommer aldrig bli Bajare! Hon skulle aldrig göra så mot sin älskade faster!!!
:-)

2008-05-07 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0