Snart sängen

I dag på förmiddagen åkte jag till Skärholmen och fikade med Jullan, det var jätte trevligt. Det är ett tag sedan vi träffades.

Nu är Carro på väg till sin morbror, hon ska sova där fram tills på lördag. I morgon ska hon ta med sig sin kusin Oliver till Maskin Expo mässan på Barkarby Flygfält. Carro kommer få massor med pluspoäng hos honom, det måste ju vara alla småkillars dröm att få kolla på STORA grävmaskiner och sådana grejer.

Hon kanske får problem om det behöver bytas blöja........hon sa att hennes lärare kunde göra det för han har tvillingar. Det höjer säkert betygen.....

Hon ska till mässan på lördag också men då ska hon först på "sillfrukost" hos chefen från praktiken.

Jag var lite duktig för en stund sedan, jag klippte gräset på baksidan, det har vuxit så himla fort och mycket men vad fint det blir när det är kort och så luktar det ju så gott fast det kliar lite i ögonen och näsan. Det är smällar man får ta.

Nu har Sami lagt ut Ducatin på Blocket, så om det är någon som är intresserad kan ni ju höra av er.

http://www.blocket.se/vi/16504928.htm?ca=11_s


Nej nu ska jag snart kolla på Spårlöst.

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0