Samma dag fast senare

Nu har vi kommit hem från tjejernas pappa. Jag satt på altanen i 4 ½ timme och läste medans Sami och Rikard var under huset hela tiden. Terese dök ner lite då och då och hjälpte till med städningen. Dom hann göra väldigt mycket, det som är kvar att göra fixar Rikard själv.

Samis hjälp var väldigt uppskattad.

När vi kom hem hade Andreas redan kommit hem, varit ute med hunden och plockat in i diskmaskinen. Han får nog behålla nyckeln ett tag till, jag ska nog visa honom vart dammsugaren och moppen finns så kanske han fixar det också.......HAHA

Nu har Carro och Andreas åkt iväg till en kompis för att grilla, hon kommer hem senare i kväll/natt eftersom hon ska jobba i morgon igen.

Jag passade på att klippa gräsmattan här hemma när vi kom hem, det behövdes verkligen.

Vad som händer och sker i morgon har jag ingen aning om, Sami lär vara ledbruten efter att ha legat under ett hus idag, han har visst hittat muskler som har vilat ganska länge.

Nu ska fixa maten, det blir pepparbiff och grillade grönsaker i vitlök och basilika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0