Nya fönster beställda

På förmiddagen idag var jag på banken och lämnade in låneansökan som vi skrivit på. Jenny som våran bankkontakt heter fixade så pengarna finns på vårat konto nu. Hon la även om våra lån så nu slipper vi topplånet.

Gissa om det var kul att kolla konto när jag kom hem.

Klockan 12 i dag kom fönsterkillen hit och måttade och räknade på våra fönster. Jag gjorde beställningen så i augusti någon gång får vi våra nya fönster. Vi hade ju tänkt att göra det själva men eftersom vi även ska bygga altan så blir det ju inte mycket till semester. Jag har ju i och för sig aldrig semester........

Nu vet vi ju att det blir ordentligt gjort och vi kan sitta på våran nya altan (om den är klar då) och kolla när andra jobbar. Det kan ju vara kul.

Sami och Carro har åkt iväg till Södertälje på Ducatin för besiktning. Hoppas bara att den går igenom utan problem.

I morgon ska Terese vara i skolan för dom har öppet hus mellan 9-12. Klockan 13.35 ska Terese vara inne i stan på intervjuv för Ung omsorg.

Carro ska jobba på Söderstadion när Hammarby  spelar Svenska Cupen.

Jag ska försöka att övertala Sami att vi ska åka och storhandla på Ica Maxi ikväll, det finns bara bullar i våran frys och det är inte så gott att äta till middag.

http://www.mustaschkampen.se/Templates/MyPage.aspx?id=74&epslanguage=sv&userid=687


Carro har startat en insamling till förmån för dom som har Prostatacancer! Stöd Mustaschkampen och ge ett litet bidrag.
Min pappa och mina barns morfar har ju just Prostatacancer (med spridning till skelettet)


Ikväll blir det nog hockey i omgångar, först Finlands matchen sen SVERIGE matchen.

Ha en underbar kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0