Fredag igen

Carro åkte i väg  till Sigtuna i går kväll. Hon skulle "kidnappa" sin kusin Oliver och ta med honom på Maskin Expo mässan.
Jag pratade med henne för ett tag sedan, Oliver hade jättekul och sprang omkring. Han fick provsitta maskinerna, det ska bli kul att höra om hon får honom därifrån när det är dags att åka hem.

Terese har meckat med Samis motorcykel idag.

Tjejernas pappa kom hit och fikade en stund, han kom hem från sjukhuset idag efter en operation igår.

Nu sitter jag här och väntar på att min man ska komma hem från jobbet och se om vi ska åka i väg och handla lite så vi kan börja med altanbygget. Jag vill gärna ha en altan innan sommaren är över.

Mamma och pappa ska åka ut till brorsan i morgon och hjälpa honom med lite småfix på huset innan dom ska ha visning.

I morgon kväll är det Melodifestivalen som gäller.

Hoppas ni får en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0