Ännu soligare torsdag

BAJEN VANN MED 2-0!!!!!!!!!!!!!!

Kvällen igår var inte så rolig, jag frös, svettades, näsan kliade och ögonen sved. Det känns fortfarade konstigt, jag ska testa med ögondroppar och nässpray och se om det hjälper.

Lite plåster på såren var ju att Hammarby vann derbyt igår mot Djurgården.
Sami åkte in till Solna och hämtade Carro efter matchen så hon slapp åka kommunalt hem. Det hade blivit väldigt sent med tanke på att hon går upp straxt före 6 på morgonen.

Snart ska jag åka till centrum och köpa ett nytt månadsmärke och handla lite. 

Promenad med hunden blir det lite senare, sen ska jag nog lägga mig i min solsäng och läsa lite i det fina vädret.

Hoppas ni alla får en underbar dag i solen idag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med soliga dagar..här är det sommar i Malmö...

2008-05-08 @ 09:27:25
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Ylva

Det var bara röta!!!

2008-05-08 @ 10:15:39
Postat av: Andreas

Grattis skönt att även ni kan få vinna ett derby, händer ju inte särskilt ofta.....

2008-05-08 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0