Snart dags för middag

Gissa om jag har ont idag, usch och fy. Sån värk är det länge sedan jag hade. Hoppas det är bättre på lördag när det är 18 års "kalas".
I dag kanske Sami och jag åker till bolaget och handlar lite, det kommer ju faktiskt vuxna hit.

Måste även köpa papptallrikar, plastbestick, plastglas, kaffemuggar, godis läsk och grönsaker.

Terese ska möta en simkompis i centrum och ha sällskap med henne till träningen. Hennes pappa kommer dit och kollar sen ska dom ut och äta middag tillsammans.

I morgon är det städning som står på schemat, skura golv och damma jippi va kul............
Jag får lov att "piska" tjejerna så dom fixar sina rum och badrummet nere så det är fint tills på lördag.

Carro är ju ledig på fredagar så hon får hjälpa till lite då.

Nu är det dags att börja med middagen.

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0