Nya blommor och krukor till altanen

På förmiddagen i dag åkte Terese och jag till Rusta i Kurvan och kollade lite, köpte lite sololja, schampo & duschkräm. Det är ju så sjukt billigt där.

Innan vi åkte hem gick vi in på Kvantum och handlade mat.

Jag skjutsade Terese till jobbet, när vi var där utanför så kom TV4`s Bengt Magnusson med fru? och en gammal farbror i rullstol. Vad annorlunda han såg ut i verkligheten, jag trodde att han var mycket längre. Liten mage hade han också.

Han var tydligen på samma våning som Terese jobbar på.

När Sami och Carro kom hem åkte vi iväg till Rusta direkt för jag hade hittat jättefina krukor att sätta på staketen ute vid altanen. Köpte 6 st och sen åkte vi till Plantagen där jag köpte 4 st LÅNGA murgrönor och 2 blåa klematis.

Peter och Sussi kom förbi och fikade innan dom skulle iväg och köa på Elgigantens nattrea.

Jag har nu planterat och satt upp krukorna, det blev riktigt fint. Måste ju bara komma ihåg att vattna regelbundet.

Nu ska jag kolla klart på Tyskland-Turkiet matchen. Sami bastar just nu. Carro är på sitt rum och kollar förmodligen på film. Terese är på sitt rum med Krille.

Ha en underbar kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0