Läkaren med Carro

Klockan 9.45 idag ska jag följa med Carro till vårdcentralen. Jag ringde och fick en akuttid eftersom hon har så himla ont i ryggen.

Hon halkade på midsommarafton på den hala våta gräsmattan och landade på ryggen/rumpan. För ett par år sedan trillade hon och hamnade på svanskotan så hon fick en blödning. Så det är ju lika bra att kolla upp det hela, det är ju inte kul att gå och ha ont.

Terese och Krille ligger och sover dom var uppe ganska sent tror jag, det lät som så i allafall. Vi har ju vårat sovrum ovanför hennes.......

I kväll efter jobbet ska Sami ut och åka hoj, han har ju 12 mil kvar tills i morgon bitti.

På söndag ska vi köpa ny säng till Carro den hon har nu är ju Sami´s gamla och den har ju några år på nacken.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi börja röra oss mot VC.

Ha en underbar dag! 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag ska försöka att komma ihåg att lägga in en bild på nya frisyren.

Kram

2008-06-26 @ 12:03:46
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0