Min älskade pappa del 2

Nu har min älskade pappa varit här och bytt kontaktplattan på min bil. Han fick ta bort krockkudden, ratten och massa annat för att byta en liten plastgrej.

Jag var så duktig och hjälpte honom, pappas flicka det är jag!!! Haha

Nu är allt fixat så vindrutetorkarna, fläkten och alla lampor funkar klockrent nu. Vad skulle jag göra utan min pappa...........

Jag var hos läkaren i dag och fick nya värk/muskelavslappnande tabletter, vi får väl se hur dom fungerar.

Vi får se om Sami åker på en tripp med hojen eller om han gör det i morgon i stället. Han skulle smiska grus sa han.

Nu börjar det bli riktigt varmt, här inne är det just nu 30 grader fast alla persienner är nere korsdrag är det också men det verkar inte hjälpa. Det känns som det är lite för varmt för mig. Nej, jag klagar inte det är skönt med värmen för min värk är inte lika jobbig.

Jag ska snart börja skära sallad, det får bli middagen i dag.

Ha en  fortsatt bra fredag.

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej tjejen!

Låter inte bra med din stackars dotter... Tur att hon snart får en mamma som kan köra henne med sin fina bil... Tycker du är jätte duktig som tar tag idetta med körkort... T om min chef skall börja med körkort 40+, jag talade om för henne att det tillhör utbildningen här i livet... hihihih

Ha det gott så hörs vi!

Kram Susanne

2008-07-25 @ 22:42:02
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0