Den långa väntan är över

På förmiddagen i dag åkte jag till Skärholmen för att fixa syntest och gå upp till bilskolan.

På bilskolan var det ingen inne och syntest fick jag göra klockan 12.
Gick in till bokhandeln och köpte körkortsboken.

Under tiden som jag väntade på att klockan skulle bli 12 så gick jag med min morfar fram och tillbaka i centrum, jag tror vi gick i 1 timme.

Syntestet gick bra, jag behöver inte glasögon när jag kör.

När jag väl var hemma igen tog det inte lång tid innan mamma och pappa kom hit eftersom dom skulle skjutsa oss till Seat i Bromma där vi skulle hämta min bil.

Nu har jag min pärla i garaget och i morgon skulle pappa låna den för att åka ner till sitt jobb och göra motortvätt.

Jag ska tillbringa dagarna med att plugga teori.

Jag vill ha mitt körkort snabbt typ i morgon.

Terese har åkt till sin pappa.

Andreas:

Jag kan väl få njuta lite i allafall eftersom det inte är så ofta Bajen ligger så bra till.
Fast jag tycker om dig ändå!!!!!!
Kram på dig!

Nu ska jag plugga.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nix det får du inte.

lycka till med pluggandet.

2008-07-21 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0