Samma dag fast eftermiddag.......

Nu har det blivit lite senare fast det är fortfarande söndag.

Vi har inte gjort mycket i dag mer än att kollat på skidor på tv, hon är ju skapligt duktig Kalla, bara till att gratulera.

Carro kom hit för ett par timmar sedan, vi åkte iväg till Thai stället i kurvan och köpte underbart god mat med oss hem.

Nu sitter Carro i fåtöljen och snorar/hostar som fan.

Snart är det dags för en liten runda med hunden sen blir det till att lägga sig tidigt ikväll eftersom jag ska jobba i morgon.
Terese kommer och möter mig i Skärholmen kl 12 när jag slutar för vi ska handla och kolla på byxor till henne.

Nej nu ska jag kolla på tv.

Krama varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0