Pappas provsvar........

Mamma ringde när dom kom hem från sjukhuset och talade om hur provsvaren var. Det var inte bra, psa värdet var på 275, cancern har spridit sig till lymfsystemet, bäckenet, lårbenen. Bortsätt från det så har han ju cancer i hela överkroppens skelett. Tydligen så har ett revben gått av så det är ju inte så konstigt att han har ont.

På tisdag ska han börja med cellgifterna.

I morgon ska jag tillbaka till Myrorna igen ska visa mig och sen gå hem. Det är tydligen så man ska göra sa yrkesvägledaren på telefon idag. Sen ska jag göra så varje dag i 2 veckor plus att jag måste ringa henne och FK VARJE dag. Vad fan ge mig en fotboja istället.

Jag tänkte precis ringa min man och fråga honom om han kunde handla en El Maco meny till mig när han åker hem, men han ringde nu och han gillade inte den idén, hans kommentar var "när får jag riktig mat?". Va fan jag lagar riktig mat typ 360 dagar per år.
Han äter ju ute varje dag, då kan han ju börja ta med sig matlåda dom dagarna han vet att han ska vara inne på kontoret.

Jag kanske är gnällig idag men med dom jävla skitnyheterna mamma talade om så kan jag faktiskt få tröstäta skräpmat idag.

Puss & kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha men va snäll han va då. Att inte äta den
skräpmat du ville ha. :P Hihi. Men dessvärre med din pappa, vilka tråkiga hemska nyheter. :'(

2008-01-08 @ 23:49:01
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0