"Hundväder"

I dag har det regnat precis hela dagen, det är så himla mörkt och tråkigt ute.

I morse brann det i huvudet på min man, när hans mobil ringde så brydde han sig inte om att öppna ögonen för att se när han skulle stänga av den han bara tröck på knapparna och rätt som det var ringde hemtelefonen jag flög upp och höll på att snubbla på hunden. När jag tar telefonen så ser jag att det står "Sami mobil" då är det min älskade man som ringt hem i sömnen. Undrar hur många han har ringt till klockan 6 på morgonen när han försöker stänga av sitt larm..........

Pappa mådde bra i morse när jag pratade med mamma, ja han hade ju ont som vanligt men han mådde inte illa av cellgifterna ännu i allafall.

Båda tjejerna hade sovmorgon i morse.
Carro är hemma hos sin pappa nu. Terese har varit på sin träning och kom hem för en stund sedan.

Min dag har varit så där, jag har så himla ont så nu ska jag ligga på soffan och kolla på tv innan sängen kallar.

Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: marie-anne thörnström

kikade runt lite på din blogg och vill bara lägga en liten hälsning att jag varit här. kram från marie-anne

2008-01-16 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0