Fredag runt 15 tiden.....

Terese fick skjuts till skolan av Sami i morse. Carro var ledig så hon sov lite längre.

När fröken vaknat så gick vi till centrum och handlade. Vi gick en sväng hem till mamma och pappa och kollade läget. Pappa känner fortfarande inte av några biverkningar av cellgifterna vilket är jätteskönt.

Mamma visade deras medicinskåp, där var det fullt kan jag lova. Jag fick se pappas behandlingsschema och dom kommer ju inte ha några problem att få dagarna att gå i allafall.

När vi kom hem igen så gick Carro en sväng med hunden, sen åt vi lite lunch.

För en stund sedan åkte hon hem till sin pappa för att packa och sen ska hon till Salem på hockey. Efter det kommer hon hem igen för att Sami ska skjutsa henne och Gabbi till gympalägret i Lillsved i morgonbitti.

Vi ska förmodligen åka till Kjelle och Sussi i Vagnhärard i morgon för Sami skulle hjälpa dom med deras dator tror jag det var.

Nu ska jag kolla lite på skidskytte.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0