Första fredagen på nya året!

Fredag igen, det har inte hänt så himla mycket sen igår.

Terese var med klassen och sköt paintball, dom hade haft jättekul. Kollade lite på tv på kvällen, vi gick och la oss tidigt men jag har fått så svårt att somna på kvällarna nu.

I morse hade Sami väldigt svårt att vakna, normalt brukar han inte stänga av telefonen men i dag gjorde han det, det var tur att jag hade klockan på larm för jag vaknade till när klockan var 7.10 så det var bara för honom att hoppa i kläderna och åka till jobbet.

Meningen var att Terese skulle gå ut med hunden men hon gick inte upp. Jag klev upp 8.30 åt frukost och drack kaffe efter det gick JAG ut med hunden eftersom lilla fröken fortfarande låg i sängen.

Pratade med mamma i telefon och då berättade hon att den 15 januari ska pappa börja med cellgifterna.

I dag gick jag till Vårbergs centrum och handlade det var ganska tomt i skåpen nu.
Svinkallt var det eftersom det blåste storm ute, men jag överlevde det också.

Fröken hade behagat kliva upp ur sängen när jag kom hem från affären 12.45. Tack för det.

Nu har hon precis varit ute med hunden på en liten löprunda.

Jag ska snart börja med maten för Sami har kommit hem nu, han slutar ju 15.00 på fredagar.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0