Rolig shopping fredag

Då var det fredag igen.
I dag har Carro och jag varit i Skärholmen och fikat. Vi gick runt i lite olika nya (för mig) inredningsbutiker.

Vi tog en sväng ner till JC Outlet (visste jag inte ens att det fanns i centrum) det var en riktigt rolig affär, billigt som fan. Carro hittade en jacka som kostade 599:- den var nedsatt 50:-  sen köpte vi 4 st linnen som hade kostat 129:-/st nu kostade dom 20:-/st. Summan av kardemumman blev 130:-.

När det blir så billigt är det skitkul att handla.

Carro ska iväg på hockey lite senare.

I morgon ska hon på trampett läger ute på Lillsved.

Min morfar kommer hit i morgon och äter middag med oss, han är förfarande lite förkyld så mamma vill ju inte att han ska smitta pappa med nåt nu när han håller på med cellgifterna.

Vi åker och hämtar morfar sen får vi se om han tar färdtjänsten hem eller om vi ska skjutsa honom.

Ja just det höll på att glömma gårdagen. Jag var ju med Carro till VC för att kolla upp hennes rygg, och läkaren var ju lite rolig. Det första han säger är att "det luktar så illa här inne så jag har fönstret öppet" konstigt han hade ju lagt av en riktig brakare. Sen fattade han inte vad Carro menade när han frågade om hennes jobb och hon svarade bergsprängare, jag kunde inte låta bli att skratta.

Han frågade flera gånger var det var.
För att återgå till ryggen så trodde han att det var nåt med musklerna. Hon fick i allafall göra en röntgen på bröst och ländrygg. Han ringer på måndag och lämnar svaret.

Nu sitter Carro och rycker i MIN dator. Oj då nu har hon hittat lite garn och ska visst sticka. HAHA


Kram till alla som känner sig träffade!!!!!!!!!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack tack. =) Joda allt är kanon, bortsätt från allt illamående och så. :( Hoppas ni också får en jätte fin helg. =) Kram

2008-02-23 @ 14:17:55
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0