Usch vilket väder....

Nu har det regnat hela dagen, det är så tråkigt. På förmiddagen tog jag min moppe och åkte bort till Kungens Kurva.

Jag skulle hämta ut mina mediciner på apoteket men det var så mycket folk så jag orkade inte vänta. Gick i stället  in på City Gross och handlade middags maten. Det får bli en sväng till apoteket i kväll när Sami kommer hem.

När jag kom hem igen så var det bara att ta på hunden regnkläderna sen tog vi en promenad hem till morfar. Han blev så glad när vi kom dit. Han har ju fortfarande väldiga problem med talet men det kommer fler ord nu en från början.

När vi hade varit där en stund så kom en av skötarna dit, han tog med morfar i rullstol ner till Eken på fika. Det såg ut på morfar som han uppskattade det. Vi får väl höra i morgon hur det var.

Mamma och pappa har varit på SÖS i dag på läkarbesök och i morgon ska pappa få cellgifter igen. Jag går förmodligen upp till morfar i morgon också eftersom mamma och pappa inte kan det.
På torsdag ska det vara ett uppföljningsmöte med kärring biståndsbedömmare, det ska på riktigt spännande.

I dag har Carro varit på jullunch med praktiken.  Hon praktiserar på Stockholm Vatten.
Terese är i skolan nu men hon lär ju komma hem när som helst.

På fredag kommer min svärfar hit till Sverige och stannar tills på söndag. Det är lite tråkigt att vi inte träffar honom så ofta, han brukar oftast komma hit 2 gånger per år.

Nu ska jag börja förbereda middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0