Vad var det jag sa.............

Gick upp vid 8 tiden idag, jag har kommit fram till att jag mår bättre av att sova lite längre på morgonen. Förut klev jag upp med Sami klockan 6 och då mådde jag piss nästan hela dagen. Helgerna var det mycket bättre när jag inte hade nån klocka som ringde.

Så nu får familjen klara sig själva, än så länge har det gått bra. Hoppas att dom fortsätter att sköta sig.

I dag har jag varit hos mamma och pappa hela dagen. Jag hjälpte dom att fixa ihop nya bokhyllan som dom fick hemkörd idag.
Terese kom dit efter skolan. Dom slapp idrotten idag för det SPÖ regnade. Vi åkte hem lagom när mamma skulle börja plocka in alla glas och annat "skräp", så vi får åka tillbaka och kolla på slutresultatet. Bokhyllan var i allafall mycket snyggare än den gamla.

Mamma som sa att det inte skulle gå att sälja en gammal hylla på blocket, ack så fel hon hade och så rätt jag hade. Det kom en kvinna mitt på dagen idag, hon betalade och tog med sig den på en gång.

Sami har jobbat hemma nu ikväll också ett par timmar, just nu sitter han med sin laptop i knät och kollar på youtube, han skrattar så jag inte hör tv'n.

Nu är det bara en vecka kvar tills brorsan med familj flyttar till Rosersberg. Det ska bli jättekul att se huset live, jag har ju bara sett det när det låg på hemnet.

Carro kommer hem i morgon, hon åkte med J hem efter Bajenmatchen där hon jobbade och blev sjöblöt i regnet.

Nu snart ska jag kolla på Hell's Kitchen innan lopplådan kallar.


Här är mina underbara föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0