Städat hela dagen

I dag har jag haft fullt upp hela dagen.
Jag skjutsade Terese till skolan. Åkte i väg till djuraffären och handlade 15 kilo mat till hunden. När jag kom hem ringde min granne som ville följa på promenad med Zita. Hon kom ner med två limpor cigaretter till mig. Det tackar vi för.

Vi var ute och gick i en timme riktigt skönt.
När jag kom hem så tog jag moppen igen och åkte till centrum och handlade.

Väl hemma igen putsade jag fönstrena i vardagsrummet, torkade alla lister, tog ut mattorna och piskade dom.

Carro kom hem och började med maten. När vi ätit satte jag igång igen dammsög och skurade golvet, strök gardiner och satte upp dom.

Nu har jag försökt få familjen att fatta att dom måste plocka bort allt skit dom plockar fram så det kan vara lite ordning här. Det gör ju inget om det är lite ordning till min födelsedag.

Nu sitter jag här med Carro och kollar på ÖSK-DIF just nu står det 1-1 med minuten kvar.

Snart ska jag gå och lägga mig jag är så jä..la trött.  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej,Anette!
Tack för du tittar in hos oss,då och då!
Även tack för "bra" tips ang migrän..
Undrar när man själv kan ta en riktig "vårstädning"?!
Ha en trevlig helg

2008-04-17 @ 18:18:44
URL: http://familjenwiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0