Onsdag

I går var jag på styrelsemöte hos ordförande i våran förening, jag är ju ordinarie ledamot på 2år, jag blev även utsedd till vice sekreterare. Mötet var ganska givande och trevligt.

Sami var ju på föräldramöte i kyrkan för konfirmationen, dom fick information om hur det kommer  gå till på själva konfirmationsdagen.

I dag har jag varit i Skärholmen på banken för jag behöver nya inloggningskoder till internetbanken. Passade på och handla samtidigt.
Det bästa av allt var att jag tog bussen hem, jag har ju panikångest så det är nog 8 år sedan jag åkte kommunalt. Jag är så imponerad av mig själv.

Klockan 14.40 ska vi vara på Sea Hund & Katt för Zita ska fotograferas, det ska bli riktigt kul och se hur det ska gå.

Nu ska jag läsa tidningarna innan det är dags att gå ut med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0