Min snälla dag

Gick som vanligt upp vid 06.15, åt frukost och fikade. Sami åkte iväg tidigare i dag för han skulle köra i väg massa bilar till däckfirman för byte till sommardäck.

Tjejerna kom iväg till skolan. Jag fick en stund i lugn och ro.

Jag tog moppen och åkte först till morfar med en bytta fisksoppa och satt där och pratade med honom en stund. Sen åkte jag vidare till mamma och pappa och lämnade en bytta till dom också. Det blir jättebra lunch för dom i morgon när dom kommer hem från provtagningen på sjukhuset, i dag har dom ju ätit på båten.

Mamma ringde från båten tidigare idag, hon hade bubblat flera gången i hytten hon som aldrig badar annars. Dom hade i allafall haft det jättebra, det kan dom verkligen behöva. Man blir ju faktiskt lite sugen på att åka på en sådan kryssning med den hytten. Vi får väll se vad som händer.

Nu är ju tjejerna så stora att dom kan vara hemma själva med hunden en natt, annars får Andreas vara här och beskydda dom. HAHA

Nu har jag varit och hämtat Terese i skolan och hon ska snart i väg på träning. Carro var i DIF butiken och skulle ta IKEA bussen hem så hon kommer nog snart.

I morgon måste jag till Skärholmen och gå på banken för jag måste ha en ny kod så jag kommer in på internetbanken, det gick inte att förnya den när jag försökte.

Snart ska jag sätta igång med maten så inte familjen blir griniga.

NU ÄR DET BARA 20 DAGAR KVAR TILL JAG FYLLER 40 ÅR!!!!!!!!!!


Ha en bra kväll och lämna gärna en kommentar. TACK!

Kommentarer
Postat av: Ylva

40+ hur känns det?
:-)

2008-04-07 @ 18:55:56
Postat av: puffeltufflan

Svar på min blogg:

Tackar, tackar och tackar!! :D

40 år om 20 dagar!!
Det måste ju firas i massor eller hur??
Firar nästa gång när jag fyller någonting med en nolla..
Det blir välan 50 då

Massor med kramar!!

2008-04-07 @ 21:35:40
URL: http://puffeltufflan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0