Hundledig

I morse skjutsade jag Terese till skolan och passade på att handla samtidigt. Åkte därefter och hälsade på mamma och pappa och fikade där.

Jag orkade inte städa köket idag, jag har haft sån jävla huvudvärk. Jag gick som vanligt rundan med hunden sen la jag mig på soffan och försökte sova. Precis när jag var på väg att somna kom Sami hem och skrek att han var hemma för att byta om, dom ska på KickOff med jobbet.

Det ska bli spännande att se när, hur och i vilket skick han kommer hem i........
Han ska ju mecka Ducati i morgon hela dagen.

Carro och Andreas kom hem efter jobbet och åt middag här innan dom tog med sig hunden och åkte hem till Andreas där dom ska sova i natt.
Jag måste erkänna att det känns väldigt konstigt att hunden inte är hemma.

I morgon har Terese det sista konfamötet innan konfirmationen nästa lördag 26/4.

Min underbara granne ska göra smörgåstårtorna till mig, vi ska åka iväg någon dag nästa vecka och handla alla ingredienser. Hon är så snäll.

Nu har Terese gått iväg med en kompis så jag sitter helt plötsligt här helt själv.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0