Grillat för första gången i år

Vad skönt det var att få sova länge i morse, vi gick upp 9.30. Det var Terese som tog morgonrundan med hunden.

På förmiddagen åkte Sami och jag till Skärholmen och handlade. Väl hemma igen så satt jag en stund ute i solen med bikini, solen tar verkligen ordentligt nu.

Sami tvättade Ducatin och min moppe, sen tog han en premiärtur till Biltema och vidare till Robban och Maria.
Jag tog en runda med hunden sen kom Jullan hit och fikade innan hon skulle tillbaka till jobbet.

Vi fick även besök av Therese &  Anna och hennes två barn. Dom är så söta ungarna, dom älskar Zita och har sagt att dom ska passa Zita några dagar i sommar. Emma sa att dom skulle köpa hundmat så dom har det hemma. Så gulligt.

Sami kom hem och började fixa grillen, så det blev premiärgrillning i dag av fläskkarré till det åt vi potatisgratäng och rödvinssås. Oj vad gott det var.

Terese har varit med kompisar hela dagen. Carro har varit på träning i morse och sen har hon varit på Stadion och kollat på DIF-MFF och inte vann dom utan det blev 1-1.
På måndag spelar Hammarby mot Sundsvall tror jag det var.

Snart ska min man och jag basta, det var ett tag sedan jag gjorde det. Det ska bli så skönt.

I morgon ska vi skjutsa mamma och pappa till båten eftersom dom ska på kryssning till Åland.

Nej nu är bastun varm så jag ska hoppa in i den med mannen.

Trevlig lördagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0