Äntligen fungerar det igen!

Nu först märker man hur beroende man har blivit av bloggen när det inte har funkat på ett par dagar.

Vad har hänt då?
Carro åkte till Stuvsta på lördag kvällen hon skulle kolla/lyssna på en spelning. Sami åkte och hämtade henne och Andreas som mött upp där.

Dom var så gulliga när dom kom hem för båda två kom upp till mig i sovrummet och sa god natt.


Uppstigning vid 7.30 på söndag morgonen. Terese gjorde havregrynsgröt till Andreas, Carro gick ut med hunden sen åt vi frukost ALLA samtidigt. Riktigt mysigt.


Sami skjutsade Carro och Andreas till Stadion för dom skulle åka till Norrköping och heja fram Djurgården.


Vi här hemma åkte till Östberga och slände skräp det behövdes verkligen kan jag lova.


Vid åttatiden åkte Sami till Stadion igen den här gången för att hämta två "glada" Djurgårdare varav den ena (Carro) inte hade mycket röst kvar.


I går åkte jag och handlade och tankade moppen. Det tog lika lång tid för mig att tanka som det tog för gubben med lastbilen vid pumpen bredvid. Min tank rymmer 5 eller 6 liter.


På kvällen åkte Sami och jag över till mamma och pappa, Sami hjälpte pappa med deras digitala fotoram.  Mamma och jag kollade på tv.


Pappa börjar se riktigt sliten ut nu. Mamma sa att han börjar känna av biverkningarna från cellgifterna nu. På onsdag nästa vecka ska han få sin 7:e behandling.


I kväll är det Sverige Campar på tv4+ igen så det ska vi kolla på. Vad som händer annars idag vet jag inte det återstår att se.


Hoppas alla får en bra dag!


Kommentera mera!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0