Torsdag eftermiddag!

Ja då gör vi en uppdatering av dagen.

Jag gick  ner till IP och kollade på T´s första match mot Kärsby den vann dom med 1-0, helt ok men riktigt kallt. Jag gick hem och drack varm oboy jättegott.

Mannen, hunden och jag gick ner och kollade på andra matchen mot Aspudden, den gick inte lika bra dom förlorade med 13-0 eller nåt liknande. Aspudden är är ren fotbollsklass så resultatet kanske inte var så konstigt.

Fick höra nyss att min brors son O har åkt ambulans till sjukhuset. Dagis hade sagt att han var lite rosslig och i morse fick han lite svårt att andas så mamma J åkte med honom till Löwet och dom ringde ambulansen så nu är fasters älskling på ALB, dom misstänkte falsk krupp. Det hade hans pappa också när han var liten.

Klockan 17.00 ska mannen till närakuten och kolla varför han har så j..la ont i magen.

Kanske blir mer uppdateringar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0