Torsdag!

Jaha, det blev inget läkarbesök på Rehab idag, dom ringde och sa att läkaren hade fått förhinder och nån ny tid fick jag inte. Jag ska iallafall dit i morgon bitti och träffa socionomen  mellan 9-10.

Annars har det inte hänt så mycket idag, hämtade Terese från skolan och vi åkte och handlade.

Lyssnade på henne när hon läste engelska läxan.

Jag kanske ska träffa min kompis J´s sambo i Skärholmen lite senare i kväll och ta en fika med henne. Det har hänt så mycket för dom nu och även för mig så det kan vara skönt att bara sitta ner och spy lite galla.

Terese ska gå på kören med Josefine i dag innan hon ska på träningen.

Nu ska jag ta och fixa disken, gå ut med hunden och sen börja med maten.

Va rädda om varandra och kör försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0