Tisdag förmiddag!

Hallå i stugorna!

Idag är det ett riktigt pissväder det regnar ute.

Skjutsade Terese till skolan och så passade jag på att handla samtidigt. Ringde vårdcentralen om det onda jag har på höger sida, sköterskan tyckte att jag skulle smörja med zon eller voltaren salva ett tag för hon sa att hon trodde att det var en muskelbristning eller ett ledband som gjorde ont. Jag visste inte att man hade ledband där,man lär sig nåt nytt hela tiden.

Jag glömde berätta att i söndags var vi hos Robban, Maria, Ebba och Arvid och fikade. Robban är mannens bästa kompis och även bestman på vårat bröllop. Det var en trevlig fikastund.

Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags för lunch.


Ha det så bra så hörs vi. 


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

här är det strålande sol! tjohooo =)

2007-11-07 @ 12:58:59
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0