Söndag!

Först vill jag börja med att gratulera mamma och pappa på deras 40 åriga bröllopsdag idag, hoppas kryssningen blir underbar.

Kvällen i går var jätte trevlig, Robban, Maria och deras barn Ebba och Arvid kom hit. Sami och Robban bastade medans Maria och jag satt här uppe och snackade skit.

Barnen är helt underbara så lugna och snälla.

I dag har det inte hänt så himla mycket, jag gjorde en äppelkaka.

Carro ringde och ville komma hit och träffa sin syster. Hon åt middag här och så blekte jag hennes hår. Det är alltid lika kul när hon kommer, jag blir varm i hjärtat och med tanke på allt annat som händer runt omkring så behöver jag henne. Hon är min stora "bebis" som faktiskt fyller 18 år i mars. Kom hit oftare snälla. Älskar dig.

Terese kom hemfrån konfalägret och hon hade haft det jättekul. Presenter hade hon fått på lägret,en biocheck, godis, en tårta och en nalle. Jättesnällt.

Terese vill bli konfaledare säger hon. Hon hade även fått ta nattvarden men hon gllade inte vinet, det är ju bra tycker jag.

Nu ska jag kolla på Miami Ink.

Kram alla underbara människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0