Onsdag!

I dag har det varit riktigt kallt.

 Det var lite småhalt i morse när jag skjutsade Terese till skolan men det gick bra i alla fall.
Vad har hänt i dag då????
Ja inte så mycket, varit på promenad med hunden, diskat och surfat. Snart ska jag åka och hämta Terese. När vi kommer hem ska jag förbereda middagen för jag ska på utvecklingssamtal kl. 17.00.

Snart är det dags att börja köpa julklappar och julmaten ska ju börja lagas. Jag gör bara Jansons Frestelse och kokar/grilljerar skinkan resten köper jag färdigt. Jag ska försöka få recepten på dom finska lådorna som är så himla goda, dom vill jag gärna ha på bordet också. Men nog om julmat Terese fyller ju 15 år den 24/11 fast då är hon på konfirmationsläger.
Hon vet ju redan vad hon ska få av oss, det blir ju moppekursen. Carro fick ju också det när hon fyllde 15. Sen är det ju bara att boka kursen.

Nu ska jag ta och hämta Terese.

Kanske skriver mer efter utvecklingssamtalet.

Ha det så bra.
Kör försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0