Onsdag kväll!

Dagen i dag har varit fruktansvärt jobbig, jag har haft så jävla ont efter igår. Jag gick i allafall "Siggerundan" med Zita på dagen.
 
Sen har jag suttit och kollat på tv. Straxt innan 3 åkte jag till mamma och pappa och hälsade på en stund innan jag skulle hämta Terese, tyvärr visade det sig att hon slutade tidigare eftersom hon inte hade biologi sista lektionen så hon hade tagit tunnelbanan och var på väg hem redan.

Fick ett trevligt sms av min stora dotter Carro, hon undrade om hon fick komma och äta middag hos oss. Självklart gick det bra. Terese blev jätteglad att storasyster skulle komma hit så hon hoppade över sin träning.

Det var jättekul  att hon kom hit, det skulle vara roligt om det kunde bli lite oftare, men jag får vara nöjd med det lilla och njuta av varje stund. 

Nej nu ska jag kolla på fotbollen, i och för sig tror jag att Sverige förlorar när dom ställer Isaksson i mål. Man får ju hålla tummarna att det går bra.

I morgon ska jag till läkare på Alfta Rehab Center.

Va rädda om varandra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0